loading...
دانلود مقاله پایان نامه طرح توجیحی نمونه سوال
admin بازدید : 819 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود طرح توجیهی بلوک سیمانی

 

 

 

چکیده طرح : نیاز گسترده و روز افزون جامعه به مسکن و حل مشکلات موجود در صنعت ساختمان، ضرورت استفاده از سیستمهای نوین ساخت و مصالح جدید استاندارد، بمنظور افزایش سرعت اجرا، کیفیت عمر مفید، سبک سازی و نیز اقتصادی بودن ساختمان ها را بیش از از پیش مطرح ساخته است. همواره سبکی بتن،همراه مقاومت کم آن تلقی شده است .سبکدانه های درشت نقش مهمی را در تغییر مقاومت بتن سبکدانه بازی می کنند .نزدیک به دو دهه پیش مطالعه برای تولید بتن سبکدانه با مقاومت زیاد به ویژه در پروژه های نفتی آغاز شد وتوانستند با استفاده از سبکدانه های خاص وبکارگیری مرغوب اعم از سیمان، دوده سیلیسی وفوق روان کننده ها به مقاومت های فشاری فراتر ازMPa20 دست یابند.در ایران نیز تلاشهایی برای دست یابی به بتن سبکدانه پرمقاومت با مصالح موجود در ایران آغازشد؛اما به دلیل ضعف سبکدانه های درشت ،محدویت های جدی دراین راه وجود دارد .با این حال احساس می شودبتن از سبکدانه از مقاومت زیاد یا متوسط به عنوان بتن بادوام جهت بتن ریزی در قطعات بتن مسلح در حاشیه خلیج فارس ودریای عمان استفاده نمود.  ساختمان به طور مستقیم (به لحاظ سبکی ویژه این نوع بتن) و صرفه جویی در مصرف انرژی بطور غیر مستقیم(به لحاظ عایق بودن این نوع بتن در مقابل سرما و گرما و در نتیجه کاهش میزان مواد سوختی)، از لحاظ اقتصادی گام‌های بلند و مهمامروزه مهندسین و معماران سازنده ساختمان در دنیا با استفاده از بتن سبک در قسمت‌های مختلف بنا با سبک کردن وزنی برداشته‌اند.


admin بازدید : 192 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود پروژه کارآفرینی طرح توجیهی کارگاه تولید اسکاچ

 

 

طرح توجیهی تولید اسکاج

اهداف

 

۱ .کاهش قیمت این محصول بعنوان یکی از اقلام مصرفی روز مره درمنزل و محل کارتان و حتی ماشینتان

۲ . ایجاد نمایندگی فروش مستقیم و توزیع مناسب در سطح شهر و منطقه برای دسترسی آسان شما

۳ . افزایش تنوع محصولات بر اساس سلایق مختلف

۴ . صادرات محصولات متنوع به خارج از کشور بخصوص کشور های همسایه و نیز کشور های آسیای میانی

۵ . ایجاد اشتغال متناسب با توسعۀ کارگاه

admin بازدید : 55 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید چسب پی وی سی

 

 

 

چکیده طرح : انسان از زمان های قدیم از صمغ درختان و گیاهان عنوان چسب استفاده می کرده است و تا اواخر قرن ١٩ همه چسب های مورد استفاده بشر منشاء گیاهی و حیوانی داشتند و از انواع نشاسته و یا پروتئینهای حیوانی ساخته می شوند. اولین بار در دهه ١٩٣٠ گلداشمیت در آلمان و باکلند در آمریکا موفق به تولید چسب های مصنوعی از رزین فنل فرمالدئید شدند که جهت تولید فیبر فشرده از خاک اره و قطعات قالبگیری بکار می رفت و پس از آن نیز از رزین های اوره فرمالدئید به عنوان چسب در ساخت ورقه های نئوپان استفاده شد. ساخت چسب ها از پلیمرهای مصنوعی در زمان جنگ جهانی دوم و پس از آن توسعه بسیاری یافت و تاکنون بطور روز افزون در حال گسترش است. چسب پی وی سی جهت اتصال قطعات مختلف پلاست یک پی وی سی (پلی و نیل کلر اید) مورد استفاده قرار میگیرد. این پلاست یک از جمله پر مصرف ترین پلاستیک ها در جهان می باشد و برای همه آنها استفاده کرد و چسباندن بعضی از آنها بسیار حساس و دشوار می باشد.

admin بازدید : 119 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید صفحه کلید کامپیوتر

 

 

طرح توجیهی تولید صفحه کلید

چکیده طرح توجیهی : طرح حاضر مطالعه امکان سنجی مقدماتی برای احداث کارخانه صفحه کلید کامپیوتر است. رشد روزافزون کامپیوتر محصولات و قطعات وابسته به آن را دارای بازار مناسب ساخته و سبب شده که صنایع وابسته به رایانه از اهمیت ویژه برخوردار شود . یکی از قطعات مورد نیاز برای هر رایانه صفحه کلید است که اساسی ترین راه انتقال داده به کامپیوتر می باشد. نیاز بازار ایران به این محصول همانند کامپیوتر در حال افزایش است . علاوه بر آن تنوع در کاربرد و شکل آن سبب شده که انواع مختلف کی برد در بازارهای جهان و همچنین ایران وجود داشته باشد نتایج بررس ی های مقدماتی نشان می دهد که طرح به حدود ۱۳۶۰۰ میلیون ریال سرمایه ثابت نیازمند است . اگرچه در صورت استفاده از تکنولوژی مناسب، ا مکان صادرات محصول وجود دارد اما در شرایط فعلی به دلیل وجود انواع مارک های ارزان قیمت وارداتی در بازار ایران و بالا بودن هزینه دستمزد در ایران نسبت به بعضی از کشورهای جنوب شرقی آسیا، ساخت فیزیکی کامل محصول در بازار ایران توجیه ندارد مگر آنکه از واردات بی رویه جلوگیری شده و محصول با کیفیت بسیار خوب و متنوع عرضه شود . در این صورت نه تنها طرح توجیه دارد که امکان صادرات نیز برای آن متصور است.

admin بازدید : 35 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود طرح توجیهی تولید سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی

 

 

 

طرح توجیهی تولید سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی

مناسب جهت ارائه پروژه دانشگاهی و همچنین اخذ تسهیلات بانکی و اجرای طرح

چکیده طرح : گردش نقدینگی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در جهان سالانه بالغ بر ۶۰۰ میلیارد دلار می باشد و در این میان بخش عمده ای از آن سهم اسرائیل است.  اسرائیل علیرغم وسعت کم و نداشتن منابع سنگ های قیمتی با ارزش از نظر تجارت جهانی نقش عمده ای را ایفا می نماید و این امر صرفاً با فعالیت این کشور بر روی فرآوری سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی محقق گشته است. فرآوری صحیح و به روش های مکانیزه و جدید بر روی اینگونه سنگ های باعث ارزش افزوده بسیاری می گردد و علاوه بر آن می تواند نقش اساسی در ایجاد اشتغال نیز ایفا نماید.  نرخ سرمایه گذاری سرانه اشتغال در این بخش بسیار کمتر از بخش های دیگر صنعتی و حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد آنها می باشد و از سوی دیگر در فضای برای ایجاد اشتغال ۴ تا ۵ متر مربع برای هر نفر می باشد.

admin بازدید : 56 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود طرح توجیهی قالب های صنعتی

 

 

چکیده طرح : در این طرح به بررسی قالب های صنعتی با ظرفیت ۴۰ دست در سال پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 2,303
  • بازدید کلی : 18,473